Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ:"Η κάλυψη του Σαμαρά στον Λιάπη οδηγεί σε παραγραφή εγκλημάτων"



Όταν στο πόρισμα μου για την εξεταστική της SIEMENS ζητούσα την παραπομπή του Λιάπη ο Σαμαράς έδωσε εντολή να κάνει η Ν.Δ. ξεχωριστό πόρισμα ........

Σήμερα ασκούνται διώξεις αλλά η κάλυψη του Σαμαρά στον Λιάπη οδηγεί σε παραγραφή εγκλημάτων....


Αύριο η συνέχεια στην Βουλή...........

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ



Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ FIMOTRO..............


ΒΑΡΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΓΙΑ 13 ΠΡΩΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΟΣΕ

Τις κατηγορίες της απιστίας σε βαθμό κακουργήματος, με τις επιβαρυντικές περιστάσεις του νόμου «περί καταχραστών του Δημοσίου» και της άμεσης συνέργειας σε απιστία απήγγειλε η εισαγγελέας Πρωτοδικών...
εις βάρος 13 στελεχών του ΟΣΕ, της περιόδου 2004-2007, για αποφάσεις που έλαβαν και οι οποίες φέρεται να ζημίωσαν τον Οργανισμό.

Για την υπόθεση εστάλη πριν από μερικούς μήνες στη Βουλή σκέλος της δικογραφίας, που αφορά ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες του τότε υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη, αν και η όποια ευθύνη πολιτικού προσώπου έχει ήδη παραγραφεί.

Η έρευνα, που διενέργησε για την υπόθεση η εισαγγελέας, αφορούσε καταγγελίες για πράξεις και παραλείψεις υψηλόβαθμων στελεχών του ΟΣΕ όσον αφορά τις διαδικασίες προμηθειών και τήρησης συμβάσεων. 


Η δικογραφία που έχει σχηματιστεί για την υπόθεση περιλαμβάνει τρία σκέλη.

Το πρώτο σκέλος αφορά την αλλαγή των προδιαγραφών για την προμήθεια τροχαίου υλικού του ΟΣΕ. 

Η υπόθεση σχετίζεται με πρόγραμμα αγοράς ηλεκτραμαξών, πορείας κανονικής γραμμής, συνολικού κόστους 3,2 δισ. ευρώ, που, ενώ τον Ιούλιο του 2006 είχε εγκριθεί ομόφωνα από την αρμόδια διακομματική επιτροπή της Βουλής, οι διαγωνιστικές διαδικασίες φέρεται να καθυστερούσαν επειδή επιχειρήθηκε αλλαγή των προδιαγραφών του υλικού, με μείωση της μέγιστης ταχύτητάς τους.

Οι νέες προδιαγραφές απορρίφθηκαν από τη διακομματική επιτροπή της Βουλής, πλην όμως το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού, όπως αναφέρεται στη δικογραφία, αποφάσισε να προμηθευτεί 50 ντιζελοκίνητες μηχανές, για έλξη εμπορικών αμαξοστοιχιών, μέγιστης ταχύτητας 120 χλμ. την ώρα, παρά τις ομόφωνες αποφάσεις που προέβλεπαν μηχανές μικτής χρήσης (για εμπορικές και επιβατικές μεταφορές) μέγιστης ταχύτητας 180 χιλιομέτρων την ώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου